Wel of niet uitbesteden aan een bereikbaarheidsdienst: 6 tips bij het maken van een goede keuze

20 december 2019 - Anno 2019 leven wij in een 24 uurs economie. Elke ondernemer zal het er mee eens zijn: een goede bereikbaarheid is heel belangrijk. Of dit uit noodzaak is of als service naar klanten toe.   Niemand wil potentiele klanten mislopen of bestaande klanten teleurstellen als zij geen gehoor krijgen.

Dit staat de horeca in 2020 te wachten

16 december 2019 - Nu 2019 bijna ten einde komt, blikt Hakvoort Professional alvast vooruit wat horeca ondernemers in het nieuwe jaar kunnen verwachten. Naast de bekende uitdagingen krijgt de branche te maken met nieuwe trends en kansen om op in te spelen. Dit staat de branche in 2020 te wachten.

Huisstijl in drukwerk

19 november 2019 - Ieder bedrijf heeft zijn eigen huisstijl. Briefpapier, facturen en enveloppen en visitekaartjes hebben een eenzelfde stijl. De huisstijl is representatief voor het bedrijf. Het logo vormt hiervan een onderdeel.

Lees verder  |  Reageer

Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden

9 november 2019 - Een kantoorpand verhuren is een zeer lucratieve business. Het voordeel van verhuren aan bedrijven is dat deze zich vaak voor langere tijd in het pand zullen huisvesten. Dit is bij de verhuur van kleinere ruimtes in een pand natuurlijk minder vaak het geval, maar bij winkelpanden of volledige gebouwen kun je hier haast wel wel vanuit gaan. Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden. In dit artikel beschrijven we een aantal punten waar u rekening mee dient te houden bij het verhuren van een bedrijfspand.

Creditcard kosten

28 oktober 2019 - Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt. Veel mensen die nog geen creditcard gebruiken hebben wellicht geen idee wat hier de kosten van zijn. In dit artikel willen we de kosten van de creditcard inzichtelijk maken.

Smart IM vindt groeipartner in Capital A

2 oktober 2019 - Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.

Lees verder  |  Reageer

Waar gevelreclame voor zorgt: de voordelen en mogelijkheden

4 juli 2019 - Je ziet het overal, op bedrijfsgevels en in winkelcentra op bedrijventerreinen, industrieparken en in winkelstraten zie je het fenomeen overal: gevelreclame, al dan niet klassiek vormgegeven of opvallend verlicht. Bijna elk bedrijf, maar ook steeds meer zzp'ers, maken gebruik van dit fenomeen. Logisch, want gevelreclame heeft de economische sector veel te bieden. Hoe werkt deze reclamevorm precies? Van welke voordelen profiteer je als ondernemer als je goede reclame op jouw gevels aanbrengt? En welke mogelijkheden zijn er om op deze manier reclame te maken voor jouw onderneming?

Lees verder  |  Reageer

Waarom is een huisstijl zo belangrijk?

4 juli 2019 - In een tijd waarin visuele communicatie steeds belangrijker wordt, is een huisstijl van groot belang. Een huisstijl lijkt vaak simpel en eenvoudig te bedenken. Waarom is een huisstijl zo belangrijk?

Lees verder  |  Reageer

Tips om je bedrijf te laten groeien

4 juli 2019 - Je bent al enige tijd bezig en je bedrijf staat er goed voor. Jij wil echter veel meer. Jouw bedrijf moet gaan groeien. De vraag is alleen: hoe pak je dat aan? Welke zaken moet je in ieder geval verzorgen? Welke valkuilen moet je in ieder geval zien te ontwijken? Aan de hand van de volgende tips is veel te bereiken. Neem het daarom aandachtig door en pas het in de praktijk toe.

PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening

5 februari 2019 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg ‘Payment Services Directive 2’, moet de openheid van de financiële wereld voortstuwen. Meer applicaties, meer samenwerking en diverse betaaloplossingen behoren tot de perspectieven. Ook voor wat zakelijke rekeningen betreft is dit het geval. Ook nu al.

Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug

18 december 2017 -
Waarde op moment data recovery 920.000 dollar

Data herstelbedrijf Data Recovery Nederland heeft in november 2017 voor een Nederlandse klant van een beschadigde harddisk de private key van een Bitcoin wallet weten terug te halen met daarin 115 bitcoins. Op het moment van de reddingsactie vertegenwoordigden deze bitcoins een waarde van ruim 920.000 dollar.

Lees verder  |  3 reacties

Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging

8 november 2017 - Vanaf 25 mei 2018 geldt in de hele EU dezelfde wetgeving op het gebied van informatie- en privacybeveiliging. Vanaf dat moment vervangt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) de Wet bescherming persoonsgegevens en komt er meer verantwoordelijkheid bij organisaties zelf te liggen. Kiwa ontwikkelde een infographic waarin het hoe en waarom van databeveiliging op een rijtje wordt gezet.

Lees verder  |  1 reactie

Goede beveiliging verkleint risico autodiefstal met 75 procent

11 oktober 2017 - Met een goed, door vakmensen ingebouwd beveiligingssysteem kunnen autobezitters het risico op diefstal van hun vervoermiddel met bijna 75 procent verkleinen. Dat stelt Kiwa SCM, geaccrediteerd certificeerder op het gebied van voertuigbeveiliging, in een infographic waarin feiten en cijfers over autodiefstal op een rijtje zijn gezet.

Lees verder  |  Reageer

Team Nijhuis laat ondernemers kennis maken met digitale marketing dankzij gratis online cursus

8 september 2017 -
Team Nijhuis: "Ik hoop dat we ondernemers kunnen inspireren over wat digitale marketing kan betekenen voor ondernemers", aldus Owner/ Strategy director Gerben Lievers. Waar Lievers het over heeft? Het digital marketing bureau uit Borne heeft haar eerste online cursus digitale marketing voor ondernemers gelanceerd. Ondernemers kunnen in 8 modules van in totaal slechts 90 minuten helemaal gratis digitale marketing leren.

Vorige  |
1  2  3  4  5