Fleet Management inzetten voor uw bedrijf: dit zijn de voordelen

7 maart 2020 - Het onderhouden van voertuigen, het tracken van deze voertuigen en beschikken over kosten besparende brandstof management. Steeds vaker wordt er binnen bedrijven die te maken hebben met transportkosten en logistiek, gebruik gemaakt van Fleet management. Door middel van Fleet management kunnen de kosten die gemaakt worden voor transport en logistiek worden geminimaliseerd. Daarnaast brengt Fleet management nog een breed scala aan andere voordelen met zich mee. Maar wat zijn deze voordelen? Webfleet Solutions legt het uit.

Lees verder  |  2 reacties

Sportende werknemers verzuimen gemiddeld 6 dagen per jaar minder

10 februari 2020 - Een onderneming is gebaat bij ondernemers die optimaal presteren. Dat betekent onder andere dat het verzuim door ziekte of andere ongemakken zoveel als mogelijk moet worden teruggebracht. Een werknemer die niet aanwezig kan zijn, kan immers ook geen productiviteit leveren. Uit onderzoeken blijkt dat een sportende werknemer gemiddeld tot wel 6 dagen per jaar minder verzuimt. Het is dan ook goed om eens dieper in te gaan op wat hier allemaal de redenen van zijn. Zo weet je als werknemer direct hoe je hiervan kan profiteren op een goede manier.

Lees verder  |  Reageer

Internetondernemers kunnen niet meer zonder goede hosting

7 januari 2020 - Het belang van een goede hosting voor een internetondnemer
De technologische ontwikkelingen gaan tegenwoordig sneller dan ooit te voren. Zeker op het gebied van internet. Aan de ene kant is dit toch prachtig, want het internet heeft ons veel gebracht. Een nadeel daarvan is echter dat voor een internetondernemer de concurrentie steeds groter wordt.

Voeding voor de concentratie

4 januari 2020 - B-vitamines (B1, B3, B6, B8, foliumzuur en B12) en vitamine C zijn goed voor de leerprestatie, de concentratie en spelen een rol bij het geheugen. Ook de mineralen magnesium, ijzer, jodium en zink zijn essentieel. Een tekort aan deze vitamines en mineralen kan er toe leiden dat je minder goed presteert vanwege een onvoldoende concentratie.

Lees verder  |  Reageer

Wel of niet uitbesteden aan een bereikbaarheidsdienst: 6 tips bij het maken van een goede keuze

20 december 2019 - Anno 2019 leven wij in een 24 uurs economie. Elke ondernemer zal het er mee eens zijn: een goede bereikbaarheid is heel belangrijk. Of dit uit noodzaak is of als service naar klanten toe.   Niemand wil potentiele klanten mislopen of bestaande klanten teleurstellen als zij geen gehoor krijgen.

Dit staat de horeca in 2020 te wachten

16 december 2019 - Nu 2019 bijna ten einde komt, blikt Hakvoort Professional alvast vooruit wat horeca ondernemers in het nieuwe jaar kunnen verwachten. Naast de bekende uitdagingen krijgt de branche te maken met nieuwe trends en kansen om op in te spelen. Dit staat de branche in 2020 te wachten.

Huisstijl in drukwerk

19 november 2019 - Ieder bedrijf heeft zijn eigen huisstijl. Briefpapier, facturen en enveloppen en visitekaartjes hebben een eenzelfde stijl. De huisstijl is representatief voor het bedrijf. Het logo vormt hiervan een onderdeel.

Lees verder  |  Reageer

Een bedrijfspand verhuren: hier dient u allemaal rekening mee te houden

9 november 2019 - Een kantoorpand verhuren is een zeer lucratieve business. Het voordeel van verhuren aan bedrijven is dat deze zich vaak voor langere tijd in het pand zullen huisvesten. Dit is bij de verhuur van kleinere ruimtes in een pand natuurlijk minder vaak het geval, maar bij winkelpanden of volledige gebouwen kun je hier haast wel wel vanuit gaan. Naast het feit dat het verhuren van een bedrijfspand lucratief kan zijn, zit je ook aan een aantal regeltjes vast waar aan gehouden dient te worden. In dit artikel beschrijven we een aantal punten waar u rekening mee dient te houden bij het verhuren van een bedrijfspand.

Creditcard kosten

28 oktober 2019 - Een creditcard is voor heel veel mensen onmisbaar. Het brengt een zeker comfort met zich mee waar veel mensen die reizen of online aankopen doen aan gewend zijn geraakt. Veel mensen die nog geen creditcard gebruiken hebben wellicht geen idee wat hier de kosten van zijn. In dit artikel willen we de kosten van de creditcard inzichtelijk maken.

Smart IM vindt groeipartner in Capital A

2 oktober 2019 - Smart IM, toonaangevend online marketingbureau, kondigt nieuwe aandeelhouders aan. Capital A verkrijgt meerderheidsbelang. Smart IM ziet deze ontwikkeling als startschot voor een nieuwe groeifase.

Lees verder  |  Reageer

Waar gevelreclame voor zorgt: de voordelen en mogelijkheden

4 juli 2019 - Je ziet het overal, op bedrijfsgevels en in winkelcentra op bedrijventerreinen, industrieparken en in winkelstraten zie je het fenomeen overal: gevelreclame, al dan niet klassiek vormgegeven of opvallend verlicht. Bijna elk bedrijf, maar ook steeds meer zzp'ers, maken gebruik van dit fenomeen. Logisch, want gevelreclame heeft de economische sector veel te bieden. Hoe werkt deze reclamevorm precies? Van welke voordelen profiteer je als ondernemer als je goede reclame op jouw gevels aanbrengt? En welke mogelijkheden zijn er om op deze manier reclame te maken voor jouw onderneming?

Lees verder  |  Reageer

Waarom is een huisstijl zo belangrijk?

4 juli 2019 - In een tijd waarin visuele communicatie steeds belangrijker wordt, is een huisstijl van groot belang. Een huisstijl lijkt vaak simpel en eenvoudig te bedenken. Waarom is een huisstijl zo belangrijk?

Lees verder  |  Reageer

Tips om je bedrijf te laten groeien

4 juli 2019 - Je bent al enige tijd bezig en je bedrijf staat er goed voor. Jij wil echter veel meer. Jouw bedrijf moet gaan groeien. De vraag is alleen: hoe pak je dat aan? Welke zaken moet je in ieder geval verzorgen? Welke valkuilen moet je in ieder geval zien te ontwijken? Aan de hand van de volgende tips is veel te bereiken. Neem het daarom aandachtig door en pas het in de praktijk toe.

PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening

5 februari 2019 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg ‘Payment Services Directive 2’, moet de openheid van de financiële wereld voortstuwen. Meer applicaties, meer samenwerking en diverse betaaloplossingen behoren tot de perspectieven. Ook voor wat zakelijke rekeningen betreft is dit het geval. Ook nu al.

Vorige  |
1  2  3  4  5