Swart Legal opent webshop juridische diensten

26 november 2016 - Het Eindhovense advocatenkantoor Swart Legal heeft op 24 november zijn webshop geopend: swart.legal/webshop. Deze webshop stelt mensen in staat sneller, gemakkelijker en goedkoper hun recht te halen. Het slim online kunnen laten afnemen van juridische diensten helpt rechtzoekenden tijd te winnen en kosten te besparen.

Lees verder  |  Reageer

Direct een offerte voor een verzuimverzekering

1 november 2016 - Op de vernieuwde website van Verzuimverzekeren.nl kunnen werkgevers eenvoudig een offerte aanvragen voor een verzuimverzekering en aanvullende re-integratiediensten. Kosten voor de re-integratie en het loon kunnen werkgevers op deze manier eenvoudig verzekeren.

Lees verder  |  1 reactie

iPhone 7 en iPhone 7 Plus: 7 voordelen

9 september 2016 - Deze week kondigde Apple de iPhone 7 en iPhone 7 Plus aan. Volgens de fabrikant de beste iPhones ooit. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn vanaf 16 september verkrijgbaar met abonnement bij KPN. Zij bespreken alvast de zeven voordelen van de smartphones.

Team Nijhuis bij beste 150 bureaus van de wereld

3 juni 2016 - Werkbezoeken aan Google in Dublin en Berlijn bieden kijkje in de toekomst. Maar liefst 4000 online bureaus uit de hele wereld meldden zich aan voor het awardprogramma Ready to Rock van Google. Team Nijhuis werd uit die 4000 geselecteerd als één van de 150 beste bureaus ter wereld. Team Nijhuis nam in Berlijn de Ready to Rock-award in ontvangst. Daarmee hield het niet op. Afgelopen week nodigde Google Team Nijhuis opnieuw uit, dit keer in het Europese hoofdkantoor van Google in Dublin.

Nieuw onderhoudsconcept voor bestaande Access-toepassingen

21 april 2016 - Mr. Access heeft een nieuw onderhoudsconcept voor bestaande Access-toepassingen geïntroduceerd. Mr. Access bouwt sinds 1993 maatwerksoftware in Microsoft Access. Tot voor kort leverde het bedrijf uit Nijverdal uitsluitend onderhoud en support op door haar gebouwde toepassingen. Met ingang van 1 april 2016 neemt het bedrijf echter ook bestaande, door anderen gebouwde Access-toepassingen in onderhoud. Met dit nieuwe onderhoudsconcept kunnen ook bedrijven die geen door Mr. Access gebouwd Access-systeem hebben zich toch vergewissen van snelle en deskundige ondersteuning in geval van vragen en problemen. Ook voor het doorontwikkelen van hun applicatie kunnen bedrijven vanaf nu bij de experts van Mr. Access terecht.

Lees verder  |  Reageer

Duurzaam ondernemen helpt de MKB-er vooruit

4 januari 2016 - Over het begrip duurzaamheid is binnen het MKB vaak nog enige onduidelijkheid. Want is het niet alleen het milieu dat profiteert van duurzaamheid? En daar zijn toch grove investeringen voor nodig? Investeringen die de kleinere ondernemer normaliter niet kan doen.

Supermarkten 'gewoon' open op Eerste & Tweede Kerstdag

28 december 2015 - Openingstijden.nl deed onderzoek naar het aantal supermarkten die geopend zijn op Eerste en Tweede Kerstdag. Het aantal supermarkten dat open is op Eerste Kerstdag is in 2015 verdubbeld ten opzichte van 2014. Tweede kerstdag blijft onverminderd populair.

Het Nederlandse Saleduck verovert de Europese online consumentenmarkt

21 juli 2015 - Saleduck (voorheen Bridge Marketing B.V.) kan met trots melding maken van het feit dat ze een nieuwe corporate branding-strategie heeft bepaald, de corporate website www.saleduck.com heeft gelanceerd en dat ze de afgelopen maand toegetreden is tot de Deense en Finse online consumentenmarkt. Deze week, zal Saleduck ook live gaan in Oostenrijk en Zwitserland (Romandië).

Online marketingbureau succesvol als Google Partner

25 juni 2015 - Team Nijhuis, bureau voor merkcommunicatie, verschijnt in de promotievideo van Google. Het bureau heeft op succesvolle wijze de transitie weten te maken van een traditioneel bureau naar een volwaardige speler op het gebied van online marketing dankzij de intensieve samenwerking met Google. De samenwerking met Google staat volledig in het teken van Google AdWords. Google AdWords is het advertentieprogramma van Google.

Energiedirect.nl trotse winnaar Gouden Energie Award

12 maart 2015 - Met de hoogste scores op prijs, klantenservice en klanttevredenheid is energiedirect.nl de winnaar geworden van de eerste Pricewise Gouden Energie Award, die in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction tot stand is gekomen op basis van ruim 1 miljoen prijsvergelijkingen en 3000 klantbeoordelingen

Lees verder  |  Reageer

Hoe is uw online reputatie, en die van uw bedrijf?

10 maart 2015 - U wilt online potentiële klanten bereiken, natuurlijk. En als u ze eenmaal bereikt hebt, dan wilt u hen een goede website tonen, om zo de kans zo groot mogelijk te maken dat deze bezoekers converteren naar klanten. Maar voordat deze conversie naar klant plaatsvindt, zal de potentiële klant online checken of u een betrouwbare en goede partij bent. Hier ligt dé mogelijkheid om twijfelaars en vergelijkers over de streep te trekken; met een goede, positieve en deskundige online reputatie.

Zelf eenvoudig online databases bouwen - Maxys introduceert Picnic

14 maart 2014 - Op 6 maart 2014 heeft Maxys Picnic gelanceerd: het eerste online doe-het-zelf-platform ter wereld waarmee iedereen zelf in een handomdraai professionele bedrijfssoftware kan bouwen, in de cloud en zonder te programmeren. Picnic is bedacht en ontwikkeld door Maxys Software B.V., een softwarebureau uit Nijverdal dat werkt voor bedrijven zoals Nuon, Akzo, Shell en Essent. Met Picnic richt Maxys zich met name op MKB-ers en teams binnen grotere organisaties die zelf snel online-toepassingen willen bouwen en in gebruik willen nemen.

Archie CRM smartphone, vernieuwde versie

7 februari 2014 - Mobiele CRM is niet meer weg te denken; niet alleen op de laptop maar ook op de tablet en smartphone. Overal waar je een internetverbinding hebt moet er toegang zijn tot de meest actuele relatiegegevens. Dit kan met Archie CRM voor de smartphone.

Lees verder  |  Reageer

Freelancers en MKB'ers profiteren van gesponsorde leaseauto

15 oktober 2013 - Mijndomeinauto.nl is een goedkope, transparante auto leasemaatschappij die op een innovatieve wijze een leaseauto voor iedereen bereikbaar maakt. De gesponsorde leaseauto is een creatief en maatschappelijk verantwoord marketingconcept waarmee je je naamsbekendheid vergroot en veel exposure realiseert. Door handig gebruik te maken van sponsoring profiteert de berijder van zeer aantrekkelijke leasetarieven. Dit concept is daardoor bijzonder geschikt voor freelancers en startende MKB'ers.

Vorige  |
5  ...  6