Tips om je bedrijf te laten groeien

4 juli 2019 - Je bent al enige tijd bezig en je bedrijf staat er goed voor. Jij wil echter veel meer. Jouw bedrijf moet gaan groeien. De vraag is alleen: hoe pak je dat aan? Welke zaken moet je in ieder geval verzorgen? Welke valkuilen moet je in ieder geval zien te ontwijken? Aan de hand van de volgende tips is veel te bereiken. Neem het daarom aandachtig door en pas het in de praktijk toe.

PSD2 zal stimulans zijn voor voordelen zakelijke rekening

5 februari 2019 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

De komst van betaalrichtlijn PSD2, volweg ‘Payment Services Directive 2’, moet de openheid van de financiële wereld voortstuwen. Meer applicaties, meer samenwerking en diverse betaaloplossingen behoren tot de perspectieven. Ook voor wat zakelijke rekeningen betreft is dit het geval. Ook nu al.

Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug

18 december 2017 -
Waarde op moment data recovery 920.000 dollar

Data herstelbedrijf Data Recovery Nederland heeft in november 2017 voor een Nederlandse klant van een beschadigde harddisk de private key van een Bitcoin wallet weten terug te halen met daarin 115 bitcoins. Op het moment van de reddingsactie vertegenwoordigden deze bitcoins een waarde van ruim 920.000 dollar.

Lees verder  |  3 reacties

Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging

8 november 2017 - Vanaf 25 mei 2018 geldt in de hele EU dezelfde wetgeving op het gebied van informatie- en privacybeveiliging. Vanaf dat moment vervangt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) de Wet bescherming persoonsgegevens en komt er meer verantwoordelijkheid bij organisaties zelf te liggen. Kiwa ontwikkelde een infographic waarin het hoe en waarom van databeveiliging op een rijtje wordt gezet.

Goede beveiliging verkleint risico autodiefstal met 75 procent

11 oktober 2017 - Met een goed, door vakmensen ingebouwd beveiligingssysteem kunnen autobezitters het risico op diefstal van hun vervoermiddel met bijna 75 procent verkleinen. Dat stelt Kiwa SCM, geaccrediteerd certificeerder op het gebied van voertuigbeveiliging, in een infographic waarin feiten en cijfers over autodiefstal op een rijtje zijn gezet.

Lees verder  |  Reageer

Team Nijhuis laat ondernemers kennis maken met digitale marketing dankzij gratis online cursus

8 september 2017 -
Team Nijhuis: "Ik hoop dat we ondernemers kunnen inspireren over wat digitale marketing kan betekenen voor ondernemers", aldus Owner/ Strategy director Gerben Lievers. Waar Lievers het over heeft? Het digital marketing bureau uit Borne heeft haar eerste online cursus digitale marketing voor ondernemers gelanceerd. Ondernemers kunnen in 8 modules van in totaal slechts 90 minuten helemaal gratis digitale marketing leren.

Check je Vlaams op www. Vlaams. nu

16 augustus 2017 - Snapt een Vlaming altijd wat jij bedoelt? Doe de check op Vlaams.nu. Gewoon voor de lol of omdat je in Vlaanderen zaken wilt doen. Want daar bekijkt men ‘nen Ollander’ vaak toch wat argwanend.

Team Nijhuis uit Borne in trek bij grote internationale spelers

24 juli 2017 - Team Nijhuis maakt opnieuw een flinke ontwikkeling door. Het digital marketing bureau uit Borne is door de wereldwijde marketingspeler HubSpot geselecteerd als exclusieve samenwerkingspartner en benoemd tot groeibriljant in Nederland. Daarnaast heeft Team Nijhuis deze week het partnership met Google verstevigd op het gebied van videomarketing.

Registeraccountant Stefano Golia versterkt directie Team Nijhuis

5 mei 2017 - Team Nijhuis heeft Stefano Golia (32) aangetrokken als managing director van het succesvolle digitale marketingbureau in Borne. Golia studeerde aan het Nyenrode en werkte 12 jaar als adviseur bij diverse ondernemingen via De Jong & Laan accountants. Hij gaat zich als managing director richten op de dagelijkse leiding van het bureau. Gerben Lievers (30) blijft als strategy director koersbepalend bij Team Nijhuis. "We hebben nooit kunnen en durven dromen dat we dit succesverhaal mee mogen maken", aldus Jan en Gerry Lievers.

Lees verder  |  Reageer

Dankzij Dogdrones is overlast van hondenpoep verleden tijd

28 maart 2017 - Tinki.nl, de vergelijkingssite voor hondenliefhebbers, heeft samen met Space53, het internationale testcentrum voor drones, twee dogdrones ontwikkeld die de overlast van hondenpoep moeten terugdringen. De twee dogdrones - Watchdog 1 (WD1) en Patroldog 1 (PD1) combineren dronetechnologie vanuit de lucht en vanaf de grond.

Lees verder  |  Reageer

Vergelijkingssite voor hondenliefhebbers start crowdfundingcampagne in eigen beheer

15 december 2016 - Ondernemer Gerben Lievers (29) start met Tinki.nl, de vergelijkingssite voor hondenliefhebbers, een crowdfundingcampagne in eigen beheer. Tinki.nl vergelijkt 60.000+ producten van 35+ webwinkels en 700+ merken en is hét hondenplatform in Nederland waar de consument het béste voor z’n hond kan vinden. Via de eigen pagina tinki.nl/groei wil ondernemer Gerben Lievers (29) € 210.000,- ophalen. Tinki.nl is 4 oktober jl. gelanceerd onder de naam van de jonge onderneming Elevar B.V.

Lees verder  |  Reageer

Swart Legal opent webshop juridische diensten

26 november 2016 - Het Eindhovense advocatenkantoor Swart Legal heeft op 24 november zijn webshop geopend: swart.legal/webshop. Deze webshop stelt mensen in staat sneller, gemakkelijker en goedkoper hun recht te halen. Het slim online kunnen laten afnemen van juridische diensten helpt rechtzoekenden tijd te winnen en kosten te besparen.

Lees verder  |  Reageer

Direct een offerte voor een verzuimverzekering

1 november 2016 - Op de vernieuwde website van Verzuimverzekeren.nl kunnen werkgevers eenvoudig een offerte aanvragen voor een verzuimverzekering en aanvullende re-integratiediensten. Kosten voor de re-integratie en het loon kunnen werkgevers op deze manier eenvoudig verzekeren.

iPhone 7 en iPhone 7 Plus: 7 voordelen

9 september 2016 - Deze week kondigde Apple de iPhone 7 en iPhone 7 Plus aan. Volgens de fabrikant de beste iPhones ooit. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn vanaf 16 september verkrijgbaar met abonnement bij KPN. Zij bespreken alvast de zeven voordelen van de smartphones.

Vorige  |
1  2  3  4  5