Check je Vlaams op www. Vlaams. nu

16 augustus 2017 - Snapt een Vlaming altijd wat jij bedoelt? Doe de check op Vlaams.nu. Gewoon voor de lol of omdat je in Vlaanderen zaken wilt doen. Want daar bekijkt men ‘nen Ollander’ vaak toch wat argwanend.

Lees verder  |  1 reactie

Team Nijhuis uit Borne in trek bij grote internationale spelers

24 juli 2017 - Team Nijhuis maakt opnieuw een flinke ontwikkeling door. Het digital marketing bureau uit Borne is door de wereldwijde marketingspeler HubSpot geselecteerd als exclusieve samenwerkingspartner en benoemd tot groeibriljant in Nederland. Daarnaast heeft Team Nijhuis deze week het partnership met Google verstevigd op het gebied van videomarketing.

Registeraccountant Stefano Golia versterkt directie Team Nijhuis

5 mei 2017 - Team Nijhuis heeft Stefano Golia (32) aangetrokken als managing director van het succesvolle digitale marketingbureau in Borne. Golia studeerde aan het Nyenrode en werkte 12 jaar als adviseur bij diverse ondernemingen via De Jong & Laan accountants. Hij gaat zich als managing director richten op de dagelijkse leiding van het bureau. Gerben Lievers (30) blijft als strategy director koersbepalend bij Team Nijhuis. "We hebben nooit kunnen en durven dromen dat we dit succesverhaal mee mogen maken", aldus Jan en Gerry Lievers.

Lees verder  |  Reageer

Dankzij Dogdrones is overlast van hondenpoep verleden tijd

28 maart 2017 - Tinki.nl, de vergelijkingssite voor hondenliefhebbers, heeft samen met Space53, het internationale testcentrum voor drones, twee dogdrones ontwikkeld die de overlast van hondenpoep moeten terugdringen. De twee dogdrones - Watchdog 1 (WD1) en Patroldog 1 (PD1) combineren dronetechnologie vanuit de lucht en vanaf de grond.

Lees verder  |  Reageer

Vergelijkingssite voor hondenliefhebbers start crowdfundingcampagne in eigen beheer

15 december 2016 - Ondernemer Gerben Lievers (29) start met Tinki.nl, de vergelijkingssite voor hondenliefhebbers, een crowdfundingcampagne in eigen beheer. Tinki.nl vergelijkt 60.000+ producten van 35+ webwinkels en 700+ merken en is hét hondenplatform in Nederland waar de consument het béste voor z’n hond kan vinden. Via de eigen pagina tinki.nl/groei wil ondernemer Gerben Lievers (29) € 210.000,- ophalen. Tinki.nl is 4 oktober jl. gelanceerd onder de naam van de jonge onderneming Elevar B.V.

Lees verder  |  Reageer

Swart Legal opent webshop juridische diensten

26 november 2016 - Het Eindhovense advocatenkantoor Swart Legal heeft op 24 november zijn webshop geopend: swart.legal/webshop. Deze webshop stelt mensen in staat sneller, gemakkelijker en goedkoper hun recht te halen. Het slim online kunnen laten afnemen van juridische diensten helpt rechtzoekenden tijd te winnen en kosten te besparen.

Lees verder  |  Reageer

Direct een offerte voor een verzuimverzekering

1 november 2016 - Op de vernieuwde website van Verzuimverzekeren.nl kunnen werkgevers eenvoudig een offerte aanvragen voor een verzuimverzekering en aanvullende re-integratiediensten. Kosten voor de re-integratie en het loon kunnen werkgevers op deze manier eenvoudig verzekeren.

Lees verder  |  1 reactie

iPhone 7 en iPhone 7 Plus: 7 voordelen

9 september 2016 - Deze week kondigde Apple de iPhone 7 en iPhone 7 Plus aan. Volgens de fabrikant de beste iPhones ooit. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn vanaf 16 september verkrijgbaar met abonnement bij KPN. Zij bespreken alvast de zeven voordelen van de smartphones.

Team Nijhuis bij beste 150 bureaus van de wereld

3 juni 2016 - Werkbezoeken aan Google in Dublin en Berlijn bieden kijkje in de toekomst. Maar liefst 4000 online bureaus uit de hele wereld meldden zich aan voor het awardprogramma Ready to Rock van Google. Team Nijhuis werd uit die 4000 geselecteerd als één van de 150 beste bureaus ter wereld. Team Nijhuis nam in Berlijn de Ready to Rock-award in ontvangst. Daarmee hield het niet op. Afgelopen week nodigde Google Team Nijhuis opnieuw uit, dit keer in het Europese hoofdkantoor van Google in Dublin.

Nieuw onderhoudsconcept voor bestaande Access-toepassingen

21 april 2016 - Mr. Access heeft een nieuw onderhoudsconcept voor bestaande Access-toepassingen geïntroduceerd. Mr. Access bouwt sinds 1993 maatwerksoftware in Microsoft Access. Tot voor kort leverde het bedrijf uit Nijverdal uitsluitend onderhoud en support op door haar gebouwde toepassingen. Met ingang van 1 april 2016 neemt het bedrijf echter ook bestaande, door anderen gebouwde Access-toepassingen in onderhoud. Met dit nieuwe onderhoudsconcept kunnen ook bedrijven die geen door Mr. Access gebouwd Access-systeem hebben zich toch vergewissen van snelle en deskundige ondersteuning in geval van vragen en problemen. Ook voor het doorontwikkelen van hun applicatie kunnen bedrijven vanaf nu bij de experts van Mr. Access terecht.

Lees verder  |  Reageer

Duurzaam ondernemen helpt de MKB-er vooruit

4 januari 2016 - Over het begrip duurzaamheid is binnen het MKB vaak nog enige onduidelijkheid. Want is het niet alleen het milieu dat profiteert van duurzaamheid? En daar zijn toch grove investeringen voor nodig? Investeringen die de kleinere ondernemer normaliter niet kan doen.

Supermarkten 'gewoon' open op Eerste & Tweede Kerstdag

28 december 2015 - Openingstijden.nl deed onderzoek naar het aantal supermarkten die geopend zijn op Eerste en Tweede Kerstdag. Het aantal supermarkten dat open is op Eerste Kerstdag is in 2015 verdubbeld ten opzichte van 2014. Tweede kerstdag blijft onverminderd populair.

Het Nederlandse Saleduck verovert de Europese online consumentenmarkt

21 juli 2015 - Saleduck (voorheen Bridge Marketing B.V.) kan met trots melding maken van het feit dat ze een nieuwe corporate branding-strategie heeft bepaald, de corporate website www.saleduck.com heeft gelanceerd en dat ze de afgelopen maand toegetreden is tot de Deense en Finse online consumentenmarkt. Deze week, zal Saleduck ook live gaan in Oostenrijk en Zwitserland (Romandië).

Online marketingbureau succesvol als Google Partner

25 juni 2015 - Team Nijhuis, bureau voor merkcommunicatie, verschijnt in de promotievideo van Google. Het bureau heeft op succesvolle wijze de transitie weten te maken van een traditioneel bureau naar een volwaardige speler op het gebied van online marketing dankzij de intensieve samenwerking met Google. De samenwerking met Google staat volledig in het teken van Google AdWords. Google AdWords is het advertentieprogramma van Google.

Vorige  |
1  2  3  4  5