Door: Redactie Brisk Magazine, 12 december 2012 | Checklist: Fiscale eindejaarstips 2012 voor IB-ondernemers |
Na een politiek bewogen 2012, nadert 2013 met rasse schreden. Hoog tijd om na te gaan of u vóór het einde van het jaar nog fiscale aanpassingen kunt aanbrengen in uw financiële huishouding, zodat u straks optimaal kunt profiteren van fiscale voordelen. Flynth presenteert een pakket aan eindejaarstips. Deel 5: Tips voor de IB-ondernemer.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 11 november 2012 | Checklist: Einde arbeidsovereenkomst |
Ontslag of beëindiging van de arbeidsovereenkomst is voor niemand prettig. U, als werkgever ziet een goede werknemer liever niet vertrekken. En vindt het ontslag in een onaangename sfeer plaats dan kan een werknemer het u nog knap lastig maken.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 14 oktober 2012 | Checklist: Prospects kleine onderneming |
De meeste eenmanszaken en ZZP’ers hebben het zo druk met werken dat ze nauwelijks toekomen aan klantenwerving. Bijna geen enkele onderneming overleeft echter zonder een regelmatige aanvoer van nieuwe klanten. Maar hoe haalt u die binnen?
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 2 september 2012 | Checklist: Werk-privé balans |
Zorgen dat uw werknemers een goede balans vinden tussen werk en privé doet u niet alleen voor hen maar vooral voor uw onderneming. Overspannen werknemers presteren niet alleen minder maar zijn ook vaker ziek, ongemotiveerd en op zoek naar een nieuwe baan.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 8 juli 2012 | Checklist: Veilig op zakenreis |
Gaat u op reis voor uw zaak? Leuk, maar soms ook riskant! In sommige landen worden (rijke) zakenmensen niet alleen door hun zakenpartners opgewacht. Maak het risico dat u slachtoffer wordt van ontvoerders, overvallers en dieven zo klein mogelijk met onderstaande tips.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 10 juni 2012 | Checklist: Personeel vinden |
Klanten hebben hooggespannen verwachtingen van producten en diensten. Om te zorgen dat ze terugkomen, heeft u gekwalificeerd personeel nodig dat net zo betrokken is bij de zaak als u. Maar hoe vindt u dat?
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 20 mei 2012 | Checklist: Klantenservice |
Denk eens terug aan uw laatste slechte aankoopervaring. Kreeg u geen antwoord op uw mail naar die webshop? Kende die winkelbediende het verschil niet eens tussen een cd-romspeler en een harde schijf? Zat u uren in de wacht met uw klacht over uw telefoonabonnement?
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 1 april 2012 | Checklist: Leiderschap |
De moderne ondernemer is van veel markten thuis. Hij of zij heeft een inspirerende visie op de toekomst van het bedrijf, zet de strategie uit en weet ook op kortere termijn resultaten neer te zetten.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 25 maart 2012 | Checklist: High potentials |
De druk op ondernemingen is enorm. Globalisatie, concurrentie, technologie en steeds veranderende manieren van zaken doen eisen het uiterste van ondernemers. Het is dan ook essentieel de juiste mensen met de juiste talenten en capaciteiten in huis te hebben.
|
|
|