Ondernemen met de beste ondersteuning

Reacties

Checklist: Eindejaarstips 2013 voor ondernemers en particulieren

Zie voor andere eindejaarstips de link in mijn naam.
M.v.g.
Barry Mooibroek

barry  |    |  6 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

Ben bang dat je helemaal gelijk hebt Cora. Ik denk dat verkopers andere wegen moeten vinden om achter de voordeur terecht te komen. Kan mezelf nog herinneren dat ik de benodigde informatie (wel/niet/misschien interessant) zonder problemen kreeg van degene die de telefoon opnam...

Chris Berenbak  |    |  2 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

Verkopers realiseren zich niet dat ze met koud bellen hun glazen in gooien. Bedrijven nemen juist vanwege het hoge irritatiegehalde de telefonische verkoper helemaal niet serieus meer.

Cora  |    |  2 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

Je verkoopt pas wat als je problemen oplost, die je wel eerst in kaart moeten hebben gebracht bij een bedrijf en gegoten in een attractief beslismodel inzake voordelen en Cost of ownership. Dus goed je HUISWERK doen.

roger  |    |  2 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

Ook ik heb er aardig wat ervaring mee omdat ik al 10 jaar op mijn werk de telefoon aan neem. Met grote regelmaat heb ik verkopers aan de lijn die direct vragen naar de directeur (immers, zijn naam staat in het handelsregister vermeld dus dat is de enige voor de verkoper bekende naam bij ons bedrijf) met aanbiedingen die voor ons helemaal niet relevant zijn. En met GROTE REGELMAAT wordt zo'n verkoper direct onbeschoft als ik (altijd vriendelijk, altijd op een normale beleefde mannier) aangeef dat er geen interesse / relevantie is. Een situatie waarvan ik mij al 10 jaar af vraag waarom verkopers het idee hebben dat dit (bel) gedrag enig nut heeft. Leg mij dat maar eens uit.

Cora  |    |  2 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

En wat raadt Sales Profs dan aan? Niet meer zakelijk (koud) bellen i.v.m. hoge irritatiefactor respondenten...? Of daar maling aan hebben en gewoon blijven bellen?
Vlgs mij is en was deze situatie al tientallen jaren zo. Heb er aardig wat ervaring mee als (voormalig) kopieermachineverkoper

Chris Berenbak  |    |  2 december 2013

Checklist: Wijzigingen in het ontslagrecht

Goed om te weten. Bedankt.

Sabine  |    |  2 december 2013

Nieuwe BHV-norm in ontwikkeling

Wij zijn erg blij met de ingang van de NEN 8112 en hebben het gevoel dat er nog meer belangrijke en ingrijpende wijzigingen aan zitten te komen vanuit de overheid.

BHV Sterrenburg  |    |  2 december 2013

Bedrijven zijn verkopers spuugzat!

Tegenwoordig begint 70% van de koopprocessen bij Google, als verkopers zorgen dat ze daar gevonden worden (door hun kennis online te delen) staan ze weer vooraan het inkoopproces in plaats van dat ze zinloos bellen.

Edwin Vlems  |    |  2 december 2013

Elf films die iedere ondernemer zou moeten zien

American Gangster is zeker een favorite van mij. Een aanrader die in deze rijtje thuishoort is de film over Marck Zuckerberg. Heeft mij zeker geinspireerd!

john   |    |  29 november 2013

Meer werkgevers willen Wajongers een kans geven

Werkgevers kunnen helemaal niet als je het artikel goed leest. Bovendien willen ze geen aanpassingen doen of uitdagend werk leveren. Het gaat voornamelijk om (gesubsidieerde) goedkope arbeidskrachten die onder WML werken en een aanvulling van de belasting betaler, ik bedoel rijk krijgen. Het overhevelen van 100.000 WAJongers naar de bijstand lever ook alleen een besparing op voor de rijksbegroting niet een echte bezuiniging aangezien de gemeentes het straks mogen betalen. Netto gaat er voor de hard werkende VVDer de belastingdruk dus niet omlaag en betalen we via een andere route net zo veel dan wel niet meer ivm re�ntegratie trajecten en dure ondersteuning. Maar goed, lange termijn visie is iets wat het kabinet ontbreekt.

Jeroen  |    |  28 november 2013

Bereken de waarde van uw bedrijf

En voor waardeberekening middels de verbeterde rentabiliteitsmethode, klik hier: http://bedrijfsoverdracht.acmo.com/waardebepaling/ .
Barry Mooibroek

B.H.J. Mooibroek AA RAB | ACMO Accountants + Belastingadviseurs  |    |  25 november 2013

Smartphone: zegen voor retailer

Het is toch een denkomslag naar mijn mening. Bijvoorbeeld een app laten maken is een kostbare zaak en je hebt niets fysiek in handen. Voor mijn webshop merk ik dat de kosten toch een drempel zijn.

Janna  |    |  24 november 2013
Vorige  |  
124  125  126  127  ...  169