Nieuws
Afschaffing roamingtarieven leidt niet tot lagere kosten
19 juni 2017 - Het afschaffen van roamingtarieven binnen de EU leidt niet automatisch tot lagere belkosten of besparingen voor bedrijven. Bellen naar het buitenland wordt niet goedkoper maar soms zelfs duurder.
Lees verder | ReageerOudere ondernemer peinst er niet over om te stoppen
16 juni 2017 - Ondernemers zijn zeer gedreven en leggen het bijltje er nog lang niet bij neer. De ambitieuze zelfstandige ziet zichzelf nog lang doorwerken: slechts vijf procent denkt voor zijn 60ste te stoppen.
Lees verder | ReageerAantal schades in scheepvaart blijft dalen
16 juni 2017 - Het aantal grote schades in de scheepvaart is over het laatste decennium gedaald met 50 procent. Dit is voornamelijk het gevolg van de ontwikkeling van een stabielere veiligheidsomgeving door rederijen.
Lees verder | ReageerDatacentermarkt regio Amsterdam groeit met 30 procent
16 juni 2017 - De Dutch Datacenter Association (DDA) presenteert deze week het rapport ‘State of the Dutch Data Centers 2017 - Room for Growth’ over de actuele stand van zaken in de Nederlandse datacenter sector.
Lees verder | ReageerBijna helft ingeruilde mobiele telefoons is een iPhone
16 juni 2017 - Bijna de helft van de tweedehands mobiele telefoons die in Nederland ingeruild worden is een iPhone. Dit blijkt uit onderzoek van telefoonverkopen.com op basis van informatie afkomstig van de drie grootste inkopers van mobiele telefoons.
Lees verder | 2 reactiesOndernemers zien innovatie en opleiden personeel als grootste uitdaging
15 juni 2017 - Twee derde van de ondernemers in Nederland ziet innovatie en productontwikkeling als veruit de belangrijkste uitdaging voor de komende tijd.
Lees verder | ReageerVijf tips om meer omzet uit uw webshop te halen
15 juni 2017 - Het is geen geheim meer dat het belangrijk is om ten opzichte van de concurrenten hogere posities te scoren in Google. Een hogere ranking bij Google (of een andere zoekmachine) betekent immers een grotere kans op traffic en dus conversie.
Lees verder | ReageerVoorkom ongedierte in uw horecazaak
15 juni 2017 - Als ondernemer wilt u natuurlijk dat uw gasten een fijne ervaring hebben in uw horecazaak. Het totaalplaatje van een ervaring van een klant wordt onder andere gevormd door de geleverde service, gastvrijheid en de kwaliteit van het aanbod van voedsel en drankjes.
Lees verder | ReageerSlotenmakers lijden onder reputatieschade
14 juni 2017 - Na de vele negatieve berichten over malafide slotenmakers, hebben zij flink wat reputatieschade geleden. Mensen zijn bang om opgelicht te worden en vinden het moeilijk om een betrouwbare slotenmaker te vinden.
Lees verder | ReageerDe gevolgen van slecht onderhoud aan uw bedrijfspand
14 juni 2017 - Ondernemers houden zich natuurlijk het liefst bezig met de kernactiviteiten van een bedrijf, het leveren van diensten of producten aan hun klanten. Een bedrijfspand wordt daarbij als niet meer gezien dan een middel om deze bedrijfsactiviteiten uit te kunnen voeren, en krijgt niet altijd de aandacht die het verdient of nodig heeft.
Lees verder | ReageerBijna kwart zzp’ers vindt rekeningrijden goede oplossing
14 juni 2017 - Een meerderheid van de zzp’ers (56,1 procent) staat minstens één keer per week in de file. Het aantal zzp'ers dat dagelijks in de file staat is ten opzichte van vorig jaar bijna verdubbeld tot 19,8 procent.
Lees verder | ReageerOnline retailtrends: de Big Five als inspiratie
13 juni 2017 - Online shopping platforms zijn de aanjager van grote veranderingen op het gebied van (online) retail en winkelen. Het overvolle online winkellandschap versterkt namelijk de behoefte van de consument aan overzicht, zekerheid en gemak.
Lees verder | ReageerInternationaal zakendoen: hoe kiest u het beste boekhoudsoftware?
13 juni 2017 - Recent onderzoek liet zien dat de MKB ondernemer behoefte heeft aan tooling voor zijn bedrijf, waarmee hij zijn internationale ambities kan ondersteunen. Opvallend?
Lees verder | ReageerZo wordt u als MKB door de online consument gevonden
13 juni 2017 - Vroeger ging de consument naar een fysieke winkel, kreeg daar advies van de verkoopmedewerker en deed vervolgens een aankoop. Tegenwoordig ziet het koopgedrag van consumenten er heel anders uit.
Lees verder | Reageer