Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Livingprojects wint MKB Award 2011

19 december 2011 - Livingproject, een bedrijf op het gebied van lichteffecten, heeft de MKB Award 2011 gewonnen. Directeur Michael Sebregts ontving de award uit handen van juryvoorzitter Tatjana Sormaz waarbij de innovatieve projecten en effectieve bedrijfsvoering van Livingprojects werden geroemd.

De MKB Award, een prijs voor de MKB’er die zich innovatief het meest onderscheidt werd dit jaar voor het eerst georganiseerd en is een initiatief van Finovion, Twinfield en DeOndernemer.nl

Compleetheid en bevlogenheid
De overige vier genomineerden waren multimediabureau MCW Studio's, De Nieuwe Boekhandel, Sanitairwinkel.nl en IT-detacheringsbureau Neomax. De goede score van Livingprojects op de compleetheidscriteria (innovativiteit, winstgevendheid, marktbenadering, ambitie, klantgerichtheid en planmatig denken) en de bevlogenheid van het bedrijf zorgden ervoor dat de jury het bedrijf uitriep tot winnaar. Sebregts noemt de teamspirit als belangrijke factor voor het succes: "Supergaaf dat we hebben gewonnen. Dit kan alleen als je als team opereert. We zijn heel blij, het is een bevestiging van hoe we de afgelopen twee jaar het bedrijf hebben neergezet en het laat zien dat we klaar zijn voor de toekomst."
Livingprojects is marktleider in ‘het creëren van dynamische lichtoplossingen met leds in gekleurd of wit licht' en heeft met opdrachtgevers als Sensation, Talpa of Ahoy al een aantal prestigieuze projecten afgerond. Dit betekent echter niet dat de kleine klant minder zwaar weegt. "We werken voor al onze klanten even hard, ook bij de realisatie van de verlichting in bijvoorbeeld een interieur," aldus Sebregts. 

Juryrapport

De jury hecht naast een succesvolle complete bedrijfsvoering ook aan de passie en gedrevenheid van de genomineerden. Juryvoorzitter Sormaz, voorzitter van Jong MKB Nederland, zegt hierover: "Bevlogenheid en passie zijn belangrijke aspecten om succesvol te blijven. Zowel intern in het bedrijf als naar buiten toe."
Juryleden Marja Ruigrok, directeur van een marktonderzoeksbureau en Pieter Zwart, oprichter van Coolblue, benoemen ook het karakter van een ondernemer. "Een ondernemer moet eigenwijs zijn en zichzelf en zijn product goed kunnen verkopen."

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.