Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Ondernemers slaan handen ineen voor promotie Heuvelrug

1 juli 2011 - Dat de Utrechtse Heuvelrug een van de mooiste en groenste regio's van Nederland is, weet iedereen die daar woont en werkt. Maar hoe meer mensen dit weten, hoe beter dat is voor de lokale ondernemers. Daarom is onlangs gestart met een hernieuwde campagne 'Uit in de Heuvelrug', met als thema 'Dwalen in verhalen'.

Dat schrijft Nieuwsblad De Kaap. Doelstelling is om de Utrechtse Heuvelrug nog beter onder de aandacht te brengen van het grote publiek. De komende twee jaar zal dit vooral via internet en sociale media gebeuren. Immers: via internet is heel Nederland te bereiken. Daarnaast worden radio, televisie en evenementen ingezet. Zo is er altijd een promotiemogelijkheid die past bij de wensen van elke individuele ondernemer. 

Intensieve campagne
De campagne is een initiatief van Provincie Utrecht en de samenwerkende gemeenten Baarn, De Bilt, Rhenen, Soest, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede, Woudenberg en Zeist. Samen met het recreatieve bedrijfsleven (RECRON en VVV's), programmabureau Heel de Heuvelrug en Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug, werken alle partijen samen aan een intensieve toeristische marketingcampagne.

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.