Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Ding mee naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs

10 mei 2013 - Heeft uw bedrijf een innovatief marketingconcept? En vindt u hiermee met succes uw weg naar de klant? Ding dan snel mee naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2013 en krijg de erkenning die u verdient.

Op 17 mei aaanstaande sluit de inschrijving en worden tien genomineerden uitgekozen. Via een elevator pitch komen hier vervolgens de drie finalisten uit die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst uitmaken wie hét marketingconcept van 2013 heeft. Inschrijven kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/jaarprijs

Ideale beloning

De Marketing Jaarprijs is de ideale beloning voor innovatieve marketeers en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega's uit de gehele bouw. Schrijf uw marketingconcept daarom direct in en laat zien dat uw onderneming ook in een lastige tijd met succes haar doelgroep weet te vinden. Winnen of genomineerd worden betekent bovendien veel free publicity binnen de uitgaven van BouwKennis en andere toonaangevende bladen binnen de bouw. Vorig jaar eindigde VELUX Nederland op de eerste plek. Bent u dit jaar de winnaar? 

Zo doet u mee

Aanmelden kan tot en met 17 mei 2013. Belangrijke criteria waarop inzendingen worden getoetst zijn de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Ook het marketingconcept, de communicatieve uitrol en behaalde resultaten spelen bij de beoordeling een rol. De volledige criteria en voorwaarden vindt u op het inschrijfformulier. 

Procedure

Uit alle inzenders worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier 21 juni drie finalisten uit. Deze worden tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 19 september via een korte film gepresenteerd aan ruim 400 beslissers uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Diezelfde bezoekers vellen vervolgens samen met een onafhankelijke jury het eindoordeel.

Jury
In de jury van 2013 zitten achtereenvolgens:
- Bernard Verburg: algemeen directeur, Bouwmaat Nederland
- Lonneke Wijnhoven: directeur concerndienst communicatie, Heijmans
- Michiel Damhuis: marketingmanager, ATAG
- Marie-Jose Tijssen: marketingmanager, Technische Unie
- Jan-Paul Schop: directeur, USP Marketingconsultancy
- Boudewijn Goedhart: directeur, BouwKennis B.V.
- Peter Fraanje: senior beleidsmedewerker, Bouwend Nederland.

Over de Marketing Jaarprijs
De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de nationale marketingprijs die eens per jaar wordt uitgereikt aan het meest inspirerende marketinginitiatief uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten.

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.