Ondernemen met de beste ondersteuning

Auteurs
 

Redactie Brisk Magazine

persbericht@briskmagazine.nl
 
 
 
Artikelen van Redactie Brisk Magazine
Door: Redactie Brisk Magazine, 26 februari 2012
Consumenten maken steeds meer gebruik van smartphones en tablets. Wilt u dat uw klanten uw website ook mobiel kunnen bezoeken, houd er dan rekening mee dat die in sommige gevallen enigszins aangepast moet worden zodat uw content ook mobiel goed en gebruiksvriendelijk toegankelijk is.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 februari 2012
Iemand ontslaan is nooit leuk, maar het kan wel op de best mogelijke manier gebeuren. Volg deze richtlijnen en het afscheid verloopt zo pijnloos mogelijk.
Door: Redactie Brisk Magazine, 05 februari 2012
Een gekwalificeerde tolk is geen overbodige luxe als u zaken doet in het buitenland of met een buitenlandse partner wiens taal u niet (perfect) spreekt. Maar zelfs met een tolk is het belangrijk alert te blijven op mogelijke misverstanden. Een ‘ja’ hoeft niet altijd te betekenen dat de gesprekspartner alle details begrepen heeft.
Door: Redactie Brisk Magazine, 22 januari 2012
Discriminatie verziekt de sfeer en is bovendien verboden. U bent op basis van het Burgerlijk Wetboek en de Arbeidsomstandighedenwet (art. 3.1 en 3.4) zelfs wettelijk verplicht te zorgen dat er in uw onderneming niet gediscrimineerd wordt.
Door: Redactie Brisk Magazine, 31 december 2011
U bent aanwezig op het internet, en uw relaties ook. U vindt bovendien dat u eigenlijk ‘iets zou moeten’ met sociale media als LinkedIn en Twitter. En dus maakt u een profiel aan. Maar wat dan?
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 december 2011
Redenen om uw IT te outsourcen zijn er genoeg. Maar zijn het ook de goede? Acht goede redenen op een rij en als toetje een absolute drogreden.
Door: Redactie Brisk Magazine, 11 december 2011
Dus u denkt dat de koop rond is zodra uw klant het contract getekend heeft? Fout! Zelfs na het afsluiten van de order, is er nog van alles dat mis kan gaan. Val niet in deze beruchte aftersales-kuilen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 04 december 2011
Altijd al gedroomd van een chalet in de Alpen maar nog nooit de stap durven zetten? Het kopen van een tweede woning is voor de meeste mensen geen dagelijkse kost en daarmee een spannende stap.
Door: Redactie Brisk Magazine, 27 november 2011
Door de aanhoudende economische uitdagingen en de continue zoektocht van bedrijven naar permanente kostenbesparingen, kiezen ze steeds vaker voor videoconferentie dan voor face-to-face ontmoetingen. Maar hoe bereidt u zich nu het beste voor op een videoconferentie en waar dient u rekening mee te houden?
Door: Redactie Brisk Magazine, 20 november 2011
De data waarmee u en uw mensen werken zijn van levensbelang voor uw onderneming. Het is daarom belangrijk dat er alles aan wordt gedaan om deze veilig te stellen. Christopher Boyd, Senior Threat Researcher GFI Software vertelt hoe u dat doet.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 november 2011
Heeft u personeel en verstrekt u zaken als kerstpakketten, laptops of fietsen aan uw werknemers? Betaalt u mee aan personeelsuitjes en bedrijfsfitness? Tussen 1 januari 2011 en 1 januari 2014 moet u dan overstappen naar de nieuwe \'werkkostenregeling\'.
Door: Redactie Brisk Magazine, 06 november 2011
U mag inmiddels zelf weten of u uw facturen per post of elektronisch verstuurd. De Belastingdienst maakt geen onderscheid meer. Het enige waar u aan moet denken is dat uw ontvanger akkoord gaat met een elektronische factuur.
Door: Redactie Brisk Magazine, 30 oktober 2011
Als een geintje uitloopt op intimidatie heeft u een probleem. Gepeste werknemers belanden bijna allemaal in de ziektewet en op die manier wordt het wel een heel kostbaar geintje. Voorkomen dus, dat gepest. Maar hoe?
Door: Redactie Brisk Magazine, 23 oktober 2011
Als succesvolle ZZP’er bent u gewend aan lange werkdagen en doorwerken tijdens feestdagen en weekenden. Maar wanneer was u voor het laatst bij de tandarts? Wanneer bent u voor het laatst ongestoord een avondje uitgeweest?
Vorige  |  
6  7  8  9  ...  14