Ondernemen met de beste ondersteuning

Auteurs
 

Redactie Brisk Magazine

persbericht@briskmagazine.nl
 
 
 
Artikelen van Redactie Brisk Magazine
Door: Redactie Brisk Magazine, 02 september 2012
Zorgen dat uw werknemers een goede balans vinden tussen werk en privé doet u niet alleen voor hen maar vooral voor uw onderneming. Overspannen werknemers presteren niet alleen minder maar zijn ook vaker ziek, ongemotiveerd en op zoek naar een nieuwe baan.
Door: Redactie Brisk Magazine, 19 augustus 2012
Doet u zaken met het buitenland? Dan gelden er extra administratieve verplichtingen. In uw administratie houdt u dan bij wat u exporteert en/of importeert. Dit doet u afzonderlijk voor transacties binnen en buiten de EU.
Door: Redactie Brisk Magazine, 22 juli 2012
Worden uw rekeningen, ondanks herhaalde aanmaningen, maar niet betaald? Is de telefoon van uw klant afgesloten? Hij zou weleens failliet kunnen zijn. En dat heeft ook voor u gevolgen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 08 juli 2012
Gaat u op reis voor uw zaak? Leuk, maar soms ook riskant! In sommige landen worden (rijke) zakenmensen niet alleen door hun zakenpartners opgewacht. Maak het risico dat u slachtoffer wordt van ontvoerders, overvallers en dieven zo klein mogelijk met onderstaande tips.
Door: Redactie Brisk Magazine, 10 juni 2012
Klanten hebben hooggespannen verwachtingen van producten en diensten. Om te zorgen dat ze terugkomen, heeft u gekwalificeerd personeel nodig dat net zo betrokken is bij de zaak als u. Maar hoe vindt u dat?
Door: Redactie Brisk Magazine, 20 mei 2012
Denk eens terug aan uw laatste slechte aankoopervaring. Kreeg u geen antwoord op uw mail naar die webshop? Kende die winkelbediende het verschil niet eens tussen een cd-romspeler en een harde schijf? Zat u uren in de wacht met uw klacht over uw telefoonabonnement?
Door: Redactie Brisk Magazine, 06 mei 2012
Meer en meer bedrijven roepen de hulp van een consultant in. Niks mis mee als u het kaf van het koren weet te scheiden en onderstaande blunders niet maakt!
Door: Redactie Brisk Magazine, 01 april 2012
De moderne ondernemer is van veel markten thuis. Hij of zij heeft een inspirerende visie op de toekomst van het bedrijf, zet de strategie uit en weet ook op kortere termijn resultaten neer te zetten.
Door: Redactie Brisk Magazine, 25 maart 2012
De druk op ondernemingen is enorm. Globalisatie, concurrentie, technologie en steeds veranderende manieren van zaken doen eisen het uiterste van ondernemers. Het is dan ook essentieel de juiste mensen met de juiste talenten en capaciteiten in huis te hebben.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 maart 2012
Alle facturen (rekeningen, nota’s, declaraties, kwitanties, bonnen) die u verstuurt moeten aan een aantal wettelijke eisen voldoen. Dat wist u natuurlijk. Maar welke dat precies zijn, leest u in deze checklist.
Door: Redactie Brisk Magazine, 04 maart 2012
Uw facturen, inkooprekeningen en bankafschriften zijn logische onderdelen van uw bedrijfsadministratie. Maar er is meer. In feite moet uw administratie alle gegevens van uw onderneming, inclusief tussentijdse berekeningen, financiële aantekeningen, contracten, agenda’s en correspondentie bevatten. Hoe u dat doet (in ordners of digitaal) mag u zelf bepalen, maar houd wel rekening met onderstaande punten!
Door: Redactie Brisk Magazine, 26 februari 2012
Consumenten maken steeds meer gebruik van smartphones en tablets. Wilt u dat uw klanten uw website ook mobiel kunnen bezoeken, houd er dan rekening mee dat die in sommige gevallen enigszins aangepast moet worden zodat uw content ook mobiel goed en gebruiksvriendelijk toegankelijk is.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 februari 2012
Iemand ontslaan is nooit leuk, maar het kan wel op de best mogelijke manier gebeuren. Volg deze richtlijnen en het afscheid verloopt zo pijnloos mogelijk.
Door: Redactie Brisk Magazine, 05 februari 2012
Een gekwalificeerde tolk is geen overbodige luxe als u zaken doet in het buitenland of met een buitenlandse partner wiens taal u niet (perfect) spreekt. Maar zelfs met een tolk is het belangrijk alert te blijven op mogelijke misverstanden. Een ‘ja’ hoeft niet altijd te betekenen dat de gesprekspartner alle details begrepen heeft.
Vorige  |  
5  6  7  8  ...  14