Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010 | Checklist: Marktonderzoek |
Marktonderzoek kan u interessante informatie opleveren. En: het hoeft helemaal niet duur te zijn om waardevolle gegevens te achterhalen over de voorkeuren en mening van uw klanten. Met behulp van deze gegevens kunt u vervolgens stukken beter bepalen hoe u uw klanten nog beter van dienst kunt zijn.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010 | Checklist: Marketingmix |
De marketingmix bestaat uit vier P’s: Prijs, Product, Plaats en Promotie. De bedoeling is deze zo optimaal mogelijk in te vullen, nog beter te combineren en op die manier uw marketingdoelstellingen te behalen.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010 | Checklist: Lowbudget marketing |
U denkt dat u voor succesvolle promotie een enorm marketingbudget tot uw beschikking moet hebben? Nee hoor. Ook met een klein budget is het prima mogelijk een creatieve, kwalitatieve marketingcampagne te ontwikkelen die uw klanten gegarandeerd aan zal spreken en u een uitstekend imago oplevert.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010 | Checklist: E-commerce blunders |
Winkelen via internet is inmiddels heel normaal en dus worden webshoppers steeds verwender en veeleisender. Omdat uw concurrentie maar een muisklik verderop zit, zult u er alles aan moeten doen om te zorgen dat uw webwinkel niet minder dan perfect is.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Testen e-mailmarketing |
E-mailmarketing is cyclisch. Er komt in feite nooit een einde aan de cyclus van testen, verzenden, analyseren, verbeteren en herhalen. Een van de grootste voordelen van e-mailmarketing is echter dat dit proces erg snel en goedkoop uitgevoerd kan worden.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Webdesigner of websitebouwer? |
U wilt een website die van het scherm spat, inclusief video, Flash en e-commercemogelijkheden. Maar: u bent ook een ondernemer zonder veel kennis van websites bouwen. Wat kunt u het beste doen: een webdesigner huren of een website laten bouwen door een websitebouwer?
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: E-mailmarketing |
E-mailmarketing is een van de meest effectieve manieren om met uw klanten in contact te blijven. Het is relatief goedkoop en érg goed voor uw naamsbekendheid en klantentrouw. Bovendien is de respons op e-mailmarketing stukken hoger dan die op direct mail.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Nieuwsbriefdesign |
Nieuwsbriefdesign bestaat in feite uit twee delen: de buitenkant en de binnenkant. De buitenkant – de ‘afzender’ en de ‘onderwerpregel’ – moeten herkenbaar zijn en de ontvanger verleiden verder te lezen.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Kengetallen |
Met een aantal kengetallen berekent u snel en eenvoudig hoe uw onderneming er financieel voorstaat. Handig voor uzelf en essentieel voor uw financiers. Een BV dient ze bovendien in zijn jaarverslag te vermelden.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Debiteurenbeheer |
Een hoge omzet draaien is goed, geweldig zelfs. Maar het geld moet wél binnenkomen. U zou niet de eerste zijn die failliet gaat omdat rekeningen niet betaald worden. Maak daarom écht werk van uw debiteurenbeheer.
|
Door: Redactie Brisk Magazine, 12 oktober 2010 | Checklist: Creatieve starter |
Of het nu gaat om fotograferen of taarten bakken: u bent er goed in. bovendien vindt u het heerlijk om te doen. steeds vaker vraagt u zich af of u van uw hobby niet uw werk kunt maken.
|
|
|