Autonieuws
Verjongingsmodellen: Rolls-Royce Black Badge Editions
1 maart 2016 - Onlangs werd bekend dat de rijksten der aarde nog weer wat rijker zijn geworden. Daaronder ook veel jonge miljonairs en miljardairs, maar Rolls-Royce merkt daar weinig van kennelijk. Nog steeds trekt het prestigemerk overwegend klanten met veel levenservaring. Deze Black Badge Editions moeten het tij keren.
Rolls-Royce heeft de Black Badge Editions uiteraard gestoeld op de Wraith en de Ghost, precies die twee modellen die in het leven zijn geroepen om jongere klanten naar het merk te lokken. Dat lukt aardig, maar kan beter, en daarom gaat Rolls een stapje verder met speciale uitvoeringen voorzien van een uitstraling die jeugdigen zou moeten bekoren, aldus de Britten. Rolls-Royce bedoelt het vast goed, maar kijkend naar de Wraith en Ghost Black Badge vragen we ons een beetje af of het merk denkt dat de jeugd overwegend bestaat uit drugsdealers en foute voetballers. Maar oordeel vooral zelf. Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.
Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief