Wanneer deze mail niet correct wordt weergegeven kunt u deze hier online bekijken.

Bij Rabobank regelt u veilig en gemakkelijk uw bankzaken online. Op uw eigen moment en op uw eigen manier. Online betekent bij Rabobank niet onpersoonlijk. Uw online aanvragen voor producten en wijzigingen worden persoonlijk behandeld door onze medewerkers. Zo weet u zeker dat u ook online de service krijgt die u van Rabobank gewend bent.

Persoonlijke aandacht voorop

Sinds jaar en dag staat de dienstverlening van Rabobank voor persoonlijke aandacht en lokale betrokkenheid. Betrokkenheid zit in ons coöperatieve hart en onderscheidt ons van andere banken. In ons dagelijks werk staat daarom het belang van onze klanten en leden voorop.

De afgelopen jaren zijn steeds meer klanten hun bankzaken online gaan regelen. Ze zien online bankieren als gemakkelijk, maar doordat ze geen persoonlijk contact meer hebben, ervaren ze het soms tegelijkertijd als onpersoonlijk. We willen onze klanten dan ook laten zien dat we nog steeds betrokken zijn, ook online. Hoe? Doordat onze medewerkers de online aanvragen en wijzigingen zelf behandelen, bieden we persoonlijke aandacht en denken we mee met onze klanten. 

Ervaar het zelf

Ervaar de snelheid en het gemak van onze online dienstverlening zelf op www.rabobankzuidhollandmidden.nl

Meer info



U ontvangt deze mail omdat u bent ingeschreven bij BusinessCompleet.nl